wtorek, 21 listopada 2023

POWRÓT





    Minęło parę lat od moich ostatnich aktywności w Paszteciarni ale mam nadzieję, że spodoba się Wam starym i nowym.
 Dużo się zmieniło w moim życiu i gotowaniu, a przede wszystkim wiele straciłem.........
kilogramów. Mimo tego nie można rzec, iż jestem chudy.
  Znalazła się stara tabliczka, która przypomniała mi minione, dobre lata. Znów mi się zachciało tro-
chę pomęczyć klawiaturę. może pojawią się nowe pomysły, inspiracje i anegdoty.
  Może żyje na tym świecie choć jedna osoba, która będzie chciała poczytać czasem moją grafomanię.



                                                                        ściskam was drodzy, 
                                                                        Jacek znany również jako Maniek











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz